Antano Mončio namai – muziejus

16 S. Daukanto g.  •
Lietuvos menininkas, skulptorius modernistas A. Mončys gimė Mončių kaime, Kretingos rajone. Antrojo pasaulinio karo audrų nublokštas į Vakarus, gyveno ir kūrė Prancūzijoje. Muziejaus antrajame aukšte eksponuojami po menininko mirties Lietuvai padovanoti darbai- per 200 skulptūrų, piešinių, grafikos...

Raganų muziejus

17 Sodžiaus g.  •
Pačkėnuose iškilmingai atidarytas raganų muziejus. Vietinė menininkė, raganų kūrėja Judita Krutoguz bendruomenės muziejui padovanojo per 50 raganų.

MO muziejus

17 Pylimo g.  •
MO muziejus – modernaus ir šiuolaikinio meno muziejus Vilniuje, įkurtas mokslininkų Danguolės ir Viktoro Butkų iniciatyva. 2009 m. įsteigtas kaip Modernaus meno centras (MMC). MO muziejus iki 2018 metų veikė kaip „muziejus be sienų“ – įgyvendino visuomenei ir Vilniaus miesto svečiams atvirus kultūri...

Lietuvos liaudies buities muziejus

J. Lekavičiaus g.  •
Lietuvos liaudies buities muziejus – muziejus po atviru dangumi, atidarytas 1974 m. Rumšiškėse, prie Pravienos upelio žiočių, Kauno marių pakrantėje. Tai didžiausias ir žymiausias tokio pobūdžio muziejus Lietuvoje, vienas didžiausių pagal užimamą plotą (195 ha), eksponuojamų nekilnojamųjų pastatų sk...

Jūrų muziejus

3 Smiltynės g.  •
Lietuvos jūrų muziejus – nuo 1979 metų veikiantis muziejus Kuršių nerijos šiauriausiame taške, Kopgalyje, Smiltynės g. 3. Nuo 1994 metų veikia Delfinariumas. Muziejaus rinkiniuose saugomi 60.062 eksponatų vienetai. Didžiausias rinkinys – jūrų faunos preparatai. Jame yra 19 787 vienetai.

Laikrodžių muziejus

H. Manto g.  •
Klaipėdos laikrodžių muziejus – Lietuvos dailės muziejaus padalinys įsikūręs Klaipėdoje, Liepų g. 12. Įkurtas 1984 m. liepos 27 d. Klaipėdoje. Pastato istorija siekia XIX a. pabaigą. Pastatas buvo nekartą restauruotas, o jo funkcija irgi kito ne kartą.

Gintaro muziejus

17 Vytauto g.  •
Palangos gintaro muziejus – Lietuvos dailės muziejaus padalinys Palangoje, eksponuojantis gintarą, jo dirbinius bei teikiantis informaciją šiomis temomis. Įsikūręs buvusiame Palangos dvare. Muziejus veikia grafo Felikso Tiškevičiaus rūmuose.